پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل سازمان حملونقل همگانی شهرداری محمدیه، از تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از فردا شنبه ۲۶ اردیبهشتماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جابر کاظمی با اشاره به بخشنامه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ساعات اداری با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و تأمین آسایش شهروندان اظهار داشت: از روز شنبه ۲۶ اردیبهشتماه (فردا) زمان ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی در مسیرهای محمدیه و مهرگان به قزوین تغییر خواهد کرد.
وی افزود: بر این اساس، فعالیت داخلی ناوگان از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز میشود و حرکت اتوبوسها از پارکسوارهای محمدیه و مهرگان به مقصد پارکسوار قزوین از ساعت ۶ صبح انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان حملونقل همگانی شهرداری محمدیه ادامه داد: همچنین آخرین سرویس بازگشت از پارکسوار قزوین به مقصد محمدیه و مهرگان ساعت ۲۰ میباشد و از شهروندان درخواست میشود برنامه سفرهای درونشهری و برونشهری خود را بر اساس ساعات جدید تنظیم کنند.
کاظمی یادآور شد: با توجه به زمان برگزاری "شبهای اقتدار" ساعت فعالیت اتوبوسها هم به ساعت ۲۱ تغییر یافته است.